Review Plopsa Hotel

Een tijdje geleden bezocht ik het hotel van Plopsaland, in De Panne aan zee. Hoewel ik soms kritisch uit de hoek durf te komen, moet ik eerlijk zeggen: het is een aanrader!

Als je een kamer boekt rond de Studio 100-figuren betaal je vaak wat meer centjes, maar welke ‘gethematiseerde’ kamers zijn er tegenwoordig nog goedkoop? Denk maar aan de themahotels van Lego, Disney of de Efteling. Wij kozen bij Plopsa (het voormalige Meli Park) voor de standaard theaterkamer, en die was dik oké!

Als hotelgast mag je parkeren op de nabijgelegen (voorbehouden) parking. Hotelgasten kunnen via een aparte shortcut het attractiepark en het waterpark betreden, mits het tonen van je toegangstickets.

Het hotel zelf ademt de Studio 100-sfeer uit, met een enorme ’theaterhal’ waarin de bekende figuren jou verwelkomen – al dan niet in levende lijve. De figuren duiken zelfs op in de lift!

Wat zeker het vermelden waard is, is het restaurantbuffet: een ruime keuze voor volwassenen en voor kinderen. Wedden dat één van de Plopsa-figuren jou even komt begroeten aan de eettafel?

Nog een tip: houd de alle hotel- en pretparkkortingen in de gaten, onder meer op www.plopsa.be.

Plopperdeplop!

Review Plopsa Hotel

Geef een reactie