(R)evolution Bobbejaanland

(R)evolution Bobbejaanland

Op 6 april 2009 opende in Bobbejaanland de attractie King Kong, een creatie van Huss. Ze is onderdeel van het junge-themagedeelte in het park, waartoe ook de Banana Battle behoort.


Die laatstgenoemde werd ondergebracht in Hall 2000. De hal gaf toegang tot de achtbaan Revolution, een attractie die auteur Thomas zelfs even mocht bedienen! Maar omdat deze coaster steeds het thema space had, moest hij een metamorfose ondergaan. Hij heette eventjes Evolution en van het space-thema was een tijdje niets meer te merken.

Revolution-fans vonden het jammer dat deze achtbaan zo werd verprutst. Daarom riepen deze fans (massaal) op om de Revolution in ere te herstellen, met succes: niet zo lang geleden kreeg die achtbaan weer de aandacht die ze verdient. Ze kreeg opnieuw het ruimte-thema, mét bijhorende tikkende klok en soundtrack. Hopla!

4 gedachten over “(R)evolution Bobbejaanland

  1. Het feit dat ik altijd verloren loop als je met mij naar een pretpark gaat? Ja, dat is inderdaad ‘Good for people to know’… ((-;

Geef een reactie